Saturday, January 31, 2009

01.02.2009

Viljandimaa meistrivõistlused 2009

Täna ja homme mängitakse Viljandimaa pika male meistrivõistlusi. Sel aastal viiakse turniir läbi 2 päevaga (eelmistel aastatel on turniir väga pikalt kestnud). Mängitakse ajakontrolliga 45 minutit + 30 sekundit igale käigule, teadaolevalt on sama süsteem ka Eesti malemeistrivõistluste valikturniiril. Osavõtjaid on 7, mistõttu mängitakse ringsüsteemis. Tase on üsna nõrk, võib öelda, et ainsaks konkurendiks on Gert. Täna mängiti 4 vooru. Mul on 4 4-st, Gerdil 3, aga ta oli üks voor vaba. Homme hommikul mängime omavahel, mul on valged, Gert oli nõus viigiga, aga ma mõtlesin, et peaks mängima. Kui teeks viigi, siis tõenäoliselt peaks otsustama nagunii omavahel kiirmales meistri. Täna oli kõige põnevam ja kriitilisem mäng E. Silmaga. Panen partii koos kommentaaridega üles, tänu Tuulile sai esimest korda rakendatud ChessPublisheri. Partii sisestamine on küll aeganõudev, aga mulle see programm meeldib.




Wijk aan Zee, Netherlands

Homme jõuab lõpule Wijk aan Zee maleturniir. Ei mäleta. et sellist tabeliseisu enne viimast vooru on viimastel aastatel tippturniiridel esinenud. Esikohta jagavad kuus meest: Radjabov, Movsesian, Carlsen, Aronian, Dominquez, Karjakin. Mis mulle rõõmu valmistab on see, et Movsesian ja Dominquez on terve turniiri püsinud eesotsas. Mõlemad mehed on minu arvates tõusnud malemaailma eliiti teenitult.

Homsed paarid:

Gata Kamsky - Sergei Movsesian
Michael Adams - Loek van Wely
Leinier Dominguez - Sergei Karjakin
Alex. Morozevich - Vassily Ivanchuk
Jan Smeets - Levon Aronian
Wang Yue - Magnus Carlsen
Teymour Radjabov - Daniël Stellwagen

Arvan, et Radjabovil on kõige paremad sanšid võita, aga hoian pöialt Dominquezele ja Movsesianile.

EDU!

1 comment:

Anonymous said...

Hmm, huvitav... viikaanzee homse vooru paarid on välja toodud, aga wil-jandi omi ei ole. Kas näpukas või lihtsalt ebaprofessionaalsus?